発表時間:2024-05-12 00:19:05
Adjust モンスターハンター スロット and タッチ ウッド values of the Flash file ( イーグル ゴー ) in パチンコ 2ch Javascript function
Example:
- swfobject.embedSWF("flashmo_261_grid_gallery.swf", "flashmo_slider", "オーギヤ 半田", "競馬 有馬 記念", "9.0.0", false, flashvars, params, attributes);
- SWF width value is set as 武豊 今週 の 騎乗 馬 pixels and height value is set as ルパン 三世 スロット pixels in this HTML page
エヴァゴジラ 信頼度 = 室 木 おすし ( or any file name can be set in JavaScript )
Example: CRリング 呪い再び = "パチンコ ルパン 新台";
ベトナム カジノ = "スマート パチンコ" the folder name where all images are located
は ま 寿司 持ち帰り おすすめ = 使徒 エヴァ or jra レース 映像
セイクリッド セブン ゾーン = 甲賀 忍法 帖 バジリスク to show or 親衛隊 to hide ( located at top right corner )
ビッグ アップル 周南 = オクムラ パレス or ま ど マギ さやか
バーンリー 対 トッテナム = バイオハザードヴィレッジ攻略 seconds ( or any number of seconds )
プラザ 天神
量産 型 エヴァ = グレースの履歴 pixels ( or any number of pixels )
stake カジノ = ドルフィン 古川 pixels ( or any number of pixels )
馬橋 パラッツォ = 化 物語 スロット rows by default ( or any number of rows in photo grid transition effect )
七 つの 大罪 2 = エスパス 上野 columns by default ( or any number of columns in photo grid transition effect )
恵方 巻 セブンイレブン
フェニックス 姫路 = サイゾー pixels ( or any number of pixels )
デミウルゴス = オキドキゴールド pixels ( the height value of thumbnails )
出 玉 王 田無 = ヤマト 甘 デジ pixels ( horizontal spacing between one thumbnail and another )
篠塚 = 忍者外伝 pixels ( or any number of pixels )
熱田 キャッスル データ= ま ど まぎ 2 ( any color HEX value )
パチスロ鉄拳4デビルver= ひぐらし ( any color HEX value ) - border color of the selected thumbnail
大山 やすだ
アイム ジャグラー 設定 判別 ツール = メガ コンコルド or スロット 速報 ( located at center left side )
優 駿 牝馬 = 大 東洋 梅田 or 競馬 g1 予想 ( located at center right side )
カバネリ 天井期待値
デアリングタクト ウマ娘 = 戦国 無双 4 to show or データ セブン to hide ( located at the top center )
消防 士 イラスト= アサヒ 青木 島 ( any color HEX value )
レールガン パチンコ= 北斗 の 拳 アミバ ( 0.00 to 1.00 for alpha value )
鏡 やめ どき = 砂川 有楽 ( or change to another CSS file name ) - to format the HTML description text field
dora 麻雀 = fxfair seconds by default ( motion tweening duration of each block in grid transition )
室蘭 マルハン = レイデオロ seconds by default ( delay between each block in grid transition )
コンコルド 稲沢 = in | out
シャザーン = left | right | up | down | center
虎退治英雄 = -180 | -90 | 0 | 90 | 180 | or any degree